100% Overblik

I mere end 30 år har vores køreskole udmærket sig ved høj-effektive undervisningsforløb, lave dumpeprocenter og en anstændig prispolitik, der sætter eleverne i stand til at budgettere hensigtsmæssigt før kurset påbegyndes. Hos os får du 100% overblik!*

*(Vi vil helst ikke tale grimt om vore konkurrenter, men vil alligevel opfordre dig at se dig rigtig godt for.)

Bil Lovpakken

Lovpakken indeholder al den undervisning, du ifølge loven skal have modtaget forud for køreprøven.

Personlig Teoriundervisning + login til Teoriundervisning.dk
  • 29 lektioner á 45 min

Manøvrebane Kursus inkl. forsikring, skolevogn og baneleje
  • 4 lektioner á 45 min

Kørelektioner i trafikken inkl. forsikring og skolevogn
  • 16 lektioner á 45 min

Køreteknisk Kursus inkl. forsikring, skolevogn og baneleje
  • 4 lektioner á 45 min

Færdselsrelateret Førstehjælp

Før teoriprøven skal alle elever have bestået kurset 'Færdselsrelateret Førstehjælp'. Har du taget kurset i forvejen via fx. ungdomsskolen, skal du tjekke at det er gyldigt. Kurset er gyldigt 1 år.

Lyngby køreskole har desværre ikke for øjeblikket førstehjælpskurser i vores egne lokaler.
Kurset kan, i stedet tages via Dansk Røde Kors som udbyder Færdselsrelateret  Førstehjælpskurser.

Du kan finde datoer her / Region Hovedstaden / Kgs. Lyngby / Jægersborgvej 1

Supplerende kørelektioner

Du skal huske, at det obligatoriske antal praktiske køre lektioner er et absolut minimums antal lektioner.
Behovet for supplerende køre lektioner er individuelt og hænger erfaringsmæssigt tæt sammen med, ikke blot hvordan du betjener bilen, men også hvordan du forholder dig til trafikken.
For enkelte elever er den lovpligtige undervisning nok til at opnå alle de nødvendige kompetencer.
For de fleste er det dog mere realistisk at flette nogle supplerende køre lektioner ind imellem eller efter de lovpligtige, for at få det nødvendige overskud til køreprøven såvel som din færden ude i trafikken efter bestået køreprøve.

Supplerende Kørelektioner á 45 minutter:

hverdage - dagtimer

500,-

hverdage efter kl. 18:00

550,-

weekender - dagtimer

600,-

weekend efter kl 18:00

650,-

Prøvegebyr til staten   -   Kr. 1170,-

Prøvegebyret er et gebyr du betaler til staten, for at få lov til at gå til prøve. Prøvegebyret dækker både din teoretiske og din praktiske prøve.

Gebyret betales via et link som sendes fra din kommune til din E-boks, når vi opretter dig i færdselsstyrelsens bookingsystem.

Alternativt kan du med dit Mit-ID logge på www.koreprovebooking.dk og betale direkte.

Køreprøven

Forud for den praktiske køreprøve kører du og instruktøren typisk 1 rutinelektion, hvorefter I ankommer til prøvestedet - fortrinsvis - i Hillerød / Helsingør / Frederikssund / Kbh.

Rutinekørsel + leje af skolevogn inkl. forsikring   -   Kr. 1.700,-

Hvis vi er nødt til at tage den praktiske prøve længere væk - må der påregnes ekstra udgifter - prisen varierer alt efter hvor vi får prøvetiden og aftales ved booking af prøven med kørelæreren.

Øvrige udgifter

Husk også udgifterne til ...

Lægeerklæring (betales til egen læge)
  • ca. 400,-

Priser for enkeltydelser

F.eks. Ved overflytning fra anden køreskole:

Personlig Teoriundervisning + login til Teoriundervisning.dk  // 29 lektioner á 45 min Kr. 3.100,-
Manøvrebane Kursus inkl. forsikring, skolevogn og baneleje //4 lektioner á 45 min Kr. 2.880,-
Køreteknisk Kursus inkl. forsikring, skolevogn og baneleje //4 lektioner á 45 min Kr. 2.990.-

Kode / login til teoriundervisning.dk (4 måneders adgang)

Kr. 500,-

Supplerende kørelektioner / Enkeltydelser

hverdage - dagtimer

500,-

hverdage efter kl. 18:00

550,-

weekender - dagtimer

600,-

weekend efter kl. 18:00

650,-

Priserne er alle i danske kroner inkl. moms og gældende  pr. 1. januar 2024.